|
Friday, October 9, 2015 | 0Superstar (s)!
bismillahirahmanirahimassalamualaikum lama tak update blog busy dengan study... tinggal bape hari jer lagi *tanak kira* aku nak SPM. huu takut nervous semua ade.. yelaa mase trial aku gagal sains dengan math. perghh tak pernah gagal sains bole tergagal pulak. itupun kurang 3 untuk luluss.. bole ke aku capai target aku untuk spm? bole ke aku hadap spm nanty? bole ke aku buat ni? aku still tak caya yg aku ni form 5 *even cikgu sekolah rendah aku pon tak caya tau* *nampak sgt aku muda* semalam khamis malam jumaat sekolah ade buat majlis bacaan yasin dengan solat hajat untuk form3 dengan form5.. huhuu.. insha allah aku bole buat semua ni. aku takut weeyy.. sebenarnya nak pi gosok baju ni. esok kena g sekolah.. ade HARI SUKAN NEGARA... kelab kiteowg yang ajurkan aktiviti semua ni. and aku dengan member aku jadi JAWATANKUASA INDUK. *kau mampu?* okayy laa daaa byee
beautiful girls
midnight memories
|
The Disclaimer I think it's my personality to overcome things, learn from them and become stronger, both personally and professionally. To be honest, I welcome those hardships.:) IG: nrnajyaa_ ID: nurnajieya M E K Y A A Fondest Memories
The Credits!
Template by : Dirah
Helped by : Nadya and Qistina Re.Design : Miss_Hana Own this blog : NUR NAJIAH
|